LAPORAN TEKNIKAL

Laporan teknikal saya, saya telah memilih salah satu tugasan yang telah saya buat untuk saya berkongsi kepada pensyarah dan rakan-rakan semua.

tajuk besar untuk laporan teknikal saya adalah "U-PUSTAKA". Disini saya ingin menerangkan apa itu U-PUSTAKA dan bagaimana U-Pustaka itu dijalankan oleh PERPUSTAKAAN di dalam MALAYSIA sahaja.


klik pengenalan U-PUSTAKA

http://www.u-library.gov.my/portal/web/guest/home
klik ke website portal u-pustaka


Pendaftaran ini adalah PECUMA sahaja, cuma isi borang ataupun online.
sistem ini mengguna sistem "PHP" untuk melaksanakannya.



klik disini :-

________________________________________________________

Aktiviti yang pernah saya kendalikan adalah di "UITM PUNCAK PERDANA" di puncak alam,selangor. Saya serta rakan dan staff membuka gerai pameran dan pendaftaran kepada pelajar uitm ini.








 
;